[GP]  Gullner Pages
 Éttermek, ahol jókat ettünk mostanában ...
[4 pont] Intro Café Restaurant
Pápa, 2009. április

Intro trilógia

Pápa város honlapján jó sok étterem van felsorolva, ám ezek meglepően nagy területen szóródnak. A sétálóutcában nem is láttunk csak egy kávéházat, de mint kiderült, van ott még egy, melynek szerény cégére mellett többször simán elsétáltunk. Eredetileg az utca végénél lévő étterembe indultunk, de ott zártkörű rendezvény lévén, az egyik felszolgáló ajánlotta figyelmünkbe az Intro kávéházat a sétálóutca Kossuth udvarában. Így most már figyelmesebben sétálva találtuk meg a udvar bejáratát és csak utána láttuk meg az Intro diszkéten elegáns cégtábláját.

Az este már meglehetősen kihalt Kossuth udvarka legtakartabb csücskében húzódik meg az Intro Kávéház és Étterem. Előtte asztalok, ahol ilyenkor nem nagyon ül senki, mert hűvösek még az esték. A belső tér nem túl nagy, de kellemesen berendezett. Pillantok alatt kapok egy szép és finom sopronit (350 Ft), ami így egész napos kirándulás és autózás után életmentésnek számít, és ezzel már be is lopta magát a szívembe az Intro Café.

Az étlap változatosságát kávéházi jellegűnek érzem. Az első este a mexikói ételeken akadt meg a szemem, és marhahúsos tortillát (900 Ft) választottam. Az ár alapján gyerekadagra számítottam, de az étel mennyisége nekem pont elegendő vacsorára. Nem tudom milyen az igazi mexikói konyha, az itt elém került marhahúsos tortilla finom, üde ízvilágot képviselt, kellemes csípős szósszal, nagyon szépen tálalva. Útitársnőm mandulás csirkecsíkokat választott salátával (800 Ft). Az ő vacsorája is igen szépen volt tálalva, amit jó étvággyal el is fogyasztott.

Az Intróban azon az estén pont azt kaptuk, amire szükségünk volt, (ráadásul feleannyiért, mint az ebédünket Szépalmán,) így másnap és harmadnap is habozás nélkül oda indultunk vacsorázni, miután napi kirándulásunk után visszaértünk Pápára.

A második estén útitársnőm szezámmagos csirkemellet vacsorált salátával (1300 Ft), a harmadikon már csak sima frissen kevert salátát (650 Ft). Ő most csirkés, salátás korszakát élni és az Intróban elvárásainak megfelelő, igen szépen tálalt finomságokat szolgáltak fel neki.

Én a második napon barbecue tarját ettem steak burgonyával (1300 Ft), a harmadikon bolognai spagettit (640 Ft). A grillezett tarja pont azt tudta, amit kellett. A bolognai spagetti is jó volt, de nem találtam olaszosnak, inkább egy modern technológiájú konyha korrekt termékének.

És hogy valami rosszat is mondjak, a dunamelléki folyó kékfrankos elég rosszacska. Ám a háznak jó borlapja van, és a felszolgálás is megadja a jó bor módját. Az egyik este néhány fiatalember ült be egy üveg borra, a pincér minden kunsztot előadott, amit ilyenkor elő lehet adni, és amely dolgokat én annyira feleslegesnek ítéltem fiatal koromban, amikor számtalan üveg bort benyakaltunk, anélkül, hogy a dugót megszagoltuk volna.

Szóval tetszett nekünk az Intro, jó ételek, kellemes környezet, remek felszolgálás. Összességében is igen jól sikerült a tavaszi bakonyi csillagtúránk, és ebben nagy szerepe volt az Intro Cafénak és a Caesar panziónak Pápa város sétálóutcájában.

Csatlakozások:

- Szentantalfa, Zsóka Fogadója
- Zirc, Cuha Völgye étterem
Skála 2009 - Éttermek

[4 pont]Tetszett (4 pont)

[3 pont]Alkalmatos (3 pont)

[0 pont]Nem értékelhető (0 pont)

Büfék 2009
- Komárom, Komárno állomás jedáleň
- Zánka, Szürkebarát borozó
Skála 2009 - Büfék

[4 pont]Tetszett (4 pont)