[GP] [Vonatozásaim] [Éttermek]  Gullner Pages
 Szállodák, panziók
Szubjektív észrevételeim szállodákról, panziókról.
Az igénybe vett szoba tipikusan két ágyas, saját zuhanyzó/fürdő, WC. Ha mégsem, akkor jelzem az eltérést.
****
*  Róma, Olaszország
*  Zittau, Németország

Tavasz a Bakonyban

Hosszas célpont keresgélés után villant fel a jó megoldás: az idei tavaszi kirándulásunk helyszíne legyen a Bakony és a bázisunk pedig Pápa városa. E döntés után útitársnõm pillantok alatt megtalálta az ehhez illõ ideális szállást, nevezetesen a Caesar Panziót. A Caesar Panzió Pápa belvárosában, a sétáló utca végénél mûködik. Bár a panzió elõtt meg lehet állni autóval, de fizetni kell a parkolásért. Ám a ház remek fedett parkolóval áll vendégei rendelkezésére, amely néhány saroknyira van a panziótól.

Maga a panzió az egyemeletes épület emeletét foglalja el. Az udvari szobában laktunk, amely kicsi, ám igen jól felszerelt. Nem is jut eszembe felszerelési tárgy, amely ne állt volna rendelkezésünkre. Az elsõ éjszaka alig fértem el az ágyon a nagy buci párnámtól, de másnap kaptam kisebbet is. És megtanultuk a klímát is úgy használni, hogy éjszaka ne legyen zaj, és a dunántúli este hûvösét is kompenzáljuk. De késõbb erre sem volt szükség, mert visszakapcsolták kicsit a fûtést. Útitársnõm meglehetõsen fázós típus, de most nem volt oka panaszra, sem a hõmérsékletre, sem semmi másra.

Mi a reggelizés lehetõségével is éltünk. Bõséges hidegtálakat kaptunk, teát, kávét, ezekkel is elégedettek voltunk.

A személyzet kedves és segítõkész, minden kérésünket készségesen teljesítették és részletes válaszokat kaptunk a házon kívüli kérdésekben. is.

Szóval meg voltunk elégedve a Caesar panzióval. Az egyetlen, ami nem tetszett, hogy nem volt olyan világítás a szobában, amely mellett este kényelmesen olvasni lehetett volna. Bár ez nem annyira lényeges, mert mindennap gazdag programunk volt, ami után leginkább aludni vágytunk.

Távozáskor részletes számlát kaptunk, melynek 28.800 forint volt a vége. Szerintem ez egy igen barátságos ár 3 éjszakáért és 6 reggeliért, pláne egy ilyen jó színvonalú panzióban.

Csatlakozások:
    • a ház saját oldala: www.caesarpanzio.hu